Tot va començar amb l´album que li vam fer a les tietes..., elles van ser les causants del meu despertar cap a l´scrap!
Aquelles hores intempestives preparant l´album amb la News van ser la meva revelació: He de fer scrap!!!
De fet, sempre m´han encantat les manualitats... i per algo era "el ojito derecho de la señorita MªRosa", la meva estimada profesora de plàstica i manualitats desde molt petitona.
Les labors em corren per les venes desde molt petinona veient a la meva mare, tota un artista, fent de tot: desde cosir, pintar a bernissar, decorar... idea per aquí idea per allà. Ara em fa gràcia quan la Farners em diu: mamà, anem a fer quadrets?
Gràcies a tots els que m´heu animat a fer el blog, si no, mai estaria aquí, jo que sóc tant negada per la tecnologia. Però bé, aquí estic ( després d´hores i hores donant-li al ratolí).
Espero que us agradin les coses que faig i les poguem gaudir junts.
Olga

Quadre Abuelitos

Quadre Abuelitos
Aquest és el primer quadret que vaig fer, d´allà desprès m´ha vingut la inspiració per els altres. El vaig fer a l´estiu a Olba i volia dedicar-lo als Abuelitos. Havia de ser com un raconet dedicat a ells per fer-lis un petit homenatge, perquè encara que no hi siguin entre nosaltres, sempre hi són presents d´una manera o altre.

lunes, 10 de enero de 2011

Ole, ole y ole !

Regal que li he fet a la meva cosina Anna per l´amic invisible.
M´encanta perquè té molta frescura i ella està espectacular de faralaes!

No hay comentarios:

Publicar un comentario